Do treści strony

Condenser Microphone with Universal Clip-On Mounting

  • Suitable for a variety of instruments
  • Long gooseneck
  • Modular design offers a high degree of flexibility for different mounting options and capsules
  • Directional characteristic: Cardioid
  • Frequency response: 40 - 20,000 Hz
  • Switchable low-cut filter at 80 Hz
  • 200 Ohm
  • Max. SPL (sound pressure level): 159 dB
  • Open circuit sensitivity: -49 dB (3.5 mV) re 1V at 1 PA
  • 11 - 52 V phantom power necessary
  • Cable length: 4 m
  • Detachable XLR phantom adapter (HRS4M)
  • Capsule dimensions: 37.8 x 12.2 mm
  • Microphone weight: 14.5 g

15 Year manufacturer's warranty when you register the product at audio-technica.com within 30 days after purchasing.

Included:

  • ATM350 Microphone
  • AT8490L Gooseneck
  • AT8491U Universal clip-on mount
  • AT8543 Power module
  • Hardcase
  • AT8468 Violin mount
  • Produkt dostępny od Czerwiec 2017
  • Numer artykułu 413573
  • Jednostka sprzedaży 1 szt.
  • Clip-On Microphone Yes
  • Condenser Microphone Yes
1 499 zł
Ceny z podatkiem VAT
Dostępny za 1-2 tygodnie
1

9 Oceny klientów

4.9 / 5

właściwości

dźwięk

wykończenie

8 Opinie

j
Audio Technica ATM350UL
jarmus07 03.11.2019
Używam tego mikrofonu do akordeonu na stronę klawiszową. Jest to dobry wybór dla osób, które potrzebują dobrego mikrofonu za rozsądne pieniądze. Wcześniej używałem AKG 516CL który też jest dość dobry natomiast w ATM jest o wiele lepiej przemyślany konstrukcyjnie (zależy dla kogo). Mikrofon jest na stałym przewodzie i połączenie jest dopiero z adapterem na XLR i przewód jest poprowadzony na gęsiej szyjce a nie wewnątrz (jak w AKG) co jest o wiele lepsze minusem natomiast jest dedykowane złącze przy tym adapterze na XLR jest 5 pinowe a nie zwykłe np. mini XLR. Kolejnym ważnym punktem tego mikrofonu jest możliwość kupna z dłuższą szyjką i krótszą. Ten model jest idealny do akordeony ponieważ można dopasować sobie miejsce montażu a szyjka jest dość trwała. Jeśli chodzi o walory dźwiękowe jestem zadowolony mniej sprzężeń i skupia się on na instrumencie nagłaśnianym. Na koniec chcę podkreślić że jest on według mnie jednym z najlepszych wariantów w tym przedziale cenowym Polecam.
właściwości
dźwięk
wykończenie
1
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
M
One of the most useful live mics
MoreiraStudios 15.01.2025
I use it in a lot of different sources.
It's my go-to mic to clamps on non-rock band instruments.
And is my favourite snare bottom mic to use.
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate de
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
w
Für Tenor-Sax echt gut
waldhol 19.10.2020
Schade, dass dieses Mikrofon bei Thomann nicht in der Kategorie Saxophon ist.
Es ist für Tenor-Sax besser geeignet als das ATM350U.
Das ATM350U ist zu kurz für Tenor. Dadurch ist der Ton unausgeglichen. Es klingt leblos.
Das ATM350UL ist 10 cm länger und klingt dadurch deutlich ausgeglichener.
Was gefällt mir so gut daran?
Vor allem die Klemme. Andere machen auch gute Mikrofone (z.b. AKG C519M).
Aber die Klemme vom ATM350 ist einfach Spitze.
Die Klemme hält bombenfest, steht unten nicht vor (dadurch stört sie nicht, wenn man das Horn in den Ständer stellt) und das Mikrofon lässt sich von der Klemme trennen. Dadurch kann die Klemme auch mal am Horn bleiben und man findet die gleiche Position wieder.
Und der Ton?
Sehr gut. Ich bin kein Tontechniker, sondern Musiker. Ich finde den Ton Spitze.
właściwości
dźwięk
wykończenie
2
2
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate fr
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
Lf
ATM 350 UL, un très bon outil
La façonnerie 18.11.2021
Utilisé principalement pour de la prise de son Main gauche d'accordéon, son long col de cygne permet vraiment de s'ajuster au mieux en fonction du rendu fréquentiel désiré.
Au niveau son, il est plus neutre je trouve qu'un DPA, ce qui implique que selon la source il peut demander un peu plus de travail en mixage.
Ce micro fait quand même son poids , donc est plus sensible aux mouvements du musicien (dans le cas d'un accordéon) et plus sensible aux vibrations de l'instrument. Il faut donc bien le placer sur la mousse de la sangle ou se créer un support absorbant les vibrations.
Par rapport à un beta 98, il sera un peu moins "dans le nez", plus rond.

Très bon investissement.
właściwości
dźwięk
wykończenie
2
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie