Dzięki naszym ciasteczkom chcielibyśmy zaoferować Ci najlepsze wrażenia zakupowe ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty i zapamiętywanie preferencji. Jeśli się zgadzasz, po prostu kliknij „W porządku!”, aby wyrazić zgodę na stosowanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu (pokaż wszystko). Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Dokładamy wszelkich starań, aby klienci byli zadowolenie z naszych usług. Na tej stronie znajduje się kilka przykładów naszych starań.
Jesteśmy do Twojej dyspozyjci
Naszym klientom przydzielany jest osobisty asystent sprzedaży. Wszelkie porady dotyczące sprzętu udzielane są przez doświadczonych muzyków oraz ekspertów. Służą oni pomocą w doborze sprzętu w zależności od preferencji oraz budżetu.
Licencja na lutowanie
W naszym największym w Europie centrum serwisowym zatrudniamy ponad 117 techniktów oraz lutników w 11-warsztatach.
Tutaj dokonywane są naprawy oraz przeglądy. Zapewniamy krótkie czasy napraw . Oferujemy korzystne ceny usług serwisowych.
Szybki czas dostawy
Po otrzymaniu zamówienia towar powinien dotrzeć jak najszybciej do klientów. Dlatego w największym europejskim magazynie wysyłkowym na wysyłkę czeka ponad 80.000 produktów. W ten sposób gwarantujemy Ci ekstrymalnie szybką dostępność.
Bezproblemowe testowanie sprzętu dzięki gwarancji satysfakcji.
Po otrzymaniu zamówienia towar powinien jak najszybciej dotrzeć do klienta. Jest to możliwe dzięki największemu w Europie magazynowi, w którym aktualnie znajduje się prawie 70 tys. produktów.
Jak słodko!
Pewnie zastanawiasz się o co chodzi z tym kotem...po prostu staramy się aby naszym klientom było tak samo dobrze jak temu kociakowi. Od czasu powstania firmy w 1954 nasi pracownicy stosują domenę Hansa Thomana seniora, który zawsze powtarzał, iż spełnianie potrzeb klientów jest najważniejsze.