Sa
Helle Lampe in hoffentlich guter Qualität.
Ich setze diese Lampe für den Staiville Verfolger ein. Die Lichtausbeute ist absolut i.O. Über die Lebensdauer kann ich noch nichts sagen.
1
0
Zgłoś nadużycie
T
Bon produit
Rapport qualité prix excélent, je recommande
0
0
Zgłoś nadużycie
N
Wat je kan verwachten is het
Wat je verwacht is het zo bij zonder is het niet het is gewoon wel een lamp de reden dat ik het heb gekocht bij thomann is omdat ik vindt dat thomann veel bettere service heeft dan onze grote vriend deze roze winkel! Dus Thomann lekker bezig en de beste winkel van de beneulux
0
0
Zgłoś nadużycie
S
iets duurder dan de Philips variant lijkt niet beter of slechter
0
0
Zgłoś nadużycie
MA
Correct
Pas de souci avec cette lampe
0
0
Zgłoś nadużycie
CZ
Sehr gut...
Absolut gut... vor allem eine super gute Verpackung und ein Tuch zum Einbauen dabei.
0
0
Zgłoś nadużycie
S
Paral
sehr gut
1
2
Zgłoś nadużycie