Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
Maybe I got faulty unit (not the first time with warm audio) but I've never heard that much noise coming from a microphone, completely unusable. Shame because it is a beautiful looking mic.
I own (and professionally use) more than 150 (top) microphones. So far no clone satisfied me. The CK24 looked too good to be true (for the price), so (- knowing that Thomann takes it back within 30 days without a fuzz -) I decided to try it.
I have a vintage SM204 (an early C12) from the 1950s and 3 other mics with the vintage AKG CK-12 brass capsule. They sound great. No clone came close so far (though I quite like the Peluso one).
The capsules of the Warm CK24 sound really great!
The mic is VERY large & heavy - but built like a tank. The sound reminds me of a ELAM 251.
Less bottom end than a C12 … smooth, beautiful highs … - it delivers a modern pop vocal sound right out of the box!
It‘s a bit noisy … but so are my vintage originals.
No problem for close-miles pop sources … - but I wouldn’t use the mic above a string quartet, etc.