Dzięki naszym plikom cookie chcielibyśmy zaoferować najlepsze możliwe doświadczenia zakupowe wraz ze wszystkim, co się z tym wiąże. Obejmuje to na przykład odpowiednie oferty, spersonalizowane reklamy i zapamiętywanie preferencji. Jeśli Ci to odpowiada, po prostu udziel zgody na używanie plików cookie do preferencji, statystyk i marketingu, klikając „W porządku!” (pokaż wszystko) Zgodę można wycofać w dowolnym momencie za pośrednictwem ustawień plików cookie (here)
Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.
Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".
Najlepszy mikrofon do nagrywania gitar klasycznych i akustycznych. Bardzo zrównowazony dól i srodek (oczywiscie zalezy to od instrumentu jaki nagrywamy) i klarowna góra, w zasadzie "lekko podcieta" dzieki czemu nie ma zadnych niepotrzebnych w brzmieniu gitary bardzo wysokich czestotliwosci. Elektronika zastosowana w tym mikrofonie powoduje, ze rejestrowane jest cale pasmo czestotliwosci gitary. To mikrofon, który po prostu stawiamy 0,5 - 1 m przed instrumentem (najlepiej na wysokosci zlaczenia gryfu z pudlem rezonansowym. Nagrywamy i brzmienie od razu jest takie jakie powinno :-)
Bardzo polecam ten mikrofon.
J'utilise une paire de DPA 4011A pour enregistrer un piano à queue Yamaha C2 en home studio. La cardioïde est parfaite pour mon usage : capter le son au plus proche des cordes et minimiser l'effet de réverbération de la pièce. Le son est parfait, sans aucun traitement, sur tous les supports. Ce produit n'est pas donné, mais il respire la qualité et semble être une référence dans le métier pour la prise de son d'instruments acoustiques. J'espère pouvoir en faire un usage intensif le plus longtemps possible.