Do treści strony

Czterogłosowy analogowy syntezator

  • 37 dynamicznych pełnowymiarowych klawiszy
  • Czterogłosowa konfiguracja z trybami poly, mono i unisono
  • 4 analogowe VCO z przebiegami trójkątnymi, piłokształtnymi i impulsowymi
  • Generator szumów z szumem białym i różowym
  • Filtr drabinkowy 24 dB z rezonansem
  • Przełączana charakterystyka filtra dolno- i górnoprzepustowego
  • Analogowe LFO z prostokątnymi / trójkątnymi kształtami fal
  • 2 obwiednie ADSR dla VCF i VCA
  • Analogowy chorus stereo BBD
  • Zintegrowane zniekształcenie z kontrolą tonu
  • 32-krokowy sekwencer
  • Arpeggiator
  • Pokrętło modulacyjne oraz Pitch
  • Regulowany panel sterowania i 84 elementy sterujące dla intuicyjnej obsługi
  • Wymiary (sz. x wy. x gł.): 647 x 89 x 360 mm
  • W zestawie zewnętrzny zasilacz sieciowy (12 V DC)
  • Pasujący pokrowiec: art. 493960 (nie jest częścią oferty)
  • Pasujące walizki: art. 491245 oraz art. 503378 (artykuły nie są częścią oferty)
  • Pasująca torba: art. 490629 (nie jest częścią oferty)

Złącze:

  • Symetryczne wyjście stereo: 2x wtyczka jack 6,3 mm
  • Regulowane wyjście słuchawkowe stereo: wtyczka jack 6,3 mm
  • Zewnętrzne wejście audio: wtyczka jack 6,3 mm
  • Wejścia dla V-trigger, modulacji, pitch CV, filtra i loudness: wtyczka jack 6,3 mm
  • Wejście / wyjście Sync: wtyczka jack 6,3 mm
  • Wyjścia dla V-trigger, pitch, velocity i aftertouch: wtyczka jack 6,3 mm
  • MIDI In / Out / Thru
  • Port USB-B
  • Produkt dostępny od Grudzień 2019
  • Numer artykułu 478597
  • Jednostka sprzedaży 1 szt.
  • Number Of Keys 37
  • Touch-Sensitive Yes
  • Aftertouch Yes
  • Split Zones No
  • Modulation Wheel Yes
  • Number of simultaneous Voices 4
  • Sound Engine Analogue
  • MIDI interface 1x In, 1x Out, 1x Thru
  • Storage Medium None
  • USB-port Yes
  • Effects Chorus
  • Arpeggiator Yes
  • Number of Analog Outputs 2
  • Digital Output No
  • Display No
  • Pedal Connections None
  • Dimensions 647 x 89 x 360 mm
2 199 zł
-8% najlepsza cena z 30-dni: 2 399 zł
info
Ceny z podatkiem VAT
Dostępny za 4-5 tygodnie
1

246 Oceny klientów

4.7 / 5

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

169 Opinie

S
NIezwykły Synth!!!
Sendix 23.03.2020
Syntezator wykorzystuje w swoim domowym studiu ! Byłem pełny obaw czy Behringer sprosta moimo oczekiwaniom czy nie będzie plastikowy. Klawiatura nie jest klawiaturą marzeń ale jest podobno moim zdaniem do klawiatury NORD LEAD A1 czyli jest słaba jednak Brzmienie jest tłuste, pełne i analogowe i nie zwracasz już uwagi na klawiaturę. Poza tym dzięki pokrętłom masz wpływ na każdy aspekt brzmienia.
Dużo frajdy daje też ARPEGIATOR.
Nie jest to napewno MOOG bo ma o jeden OSC wiecej :) ale jest to syntezator, który daje ci dostęp za bardzo małe pieniądze do soundu o którym marzysz całe życie ( chodzi o brzmienie MOOGA ).
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
5
1
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

M
Prawie super
MMarek 14.11.2025
Generalnie super. Minus za pokrętła.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
BG
Buster Grüv 19.07.2020
Slaps like a

This unit packs a lot of punch, especially for the price.

I would love to have an original Model D just a much as you, but I don't have a third kidney to auction off - so to be able to get a sensible modern take on a classic is a fortunate opportunity.

Sonically, it really hits the spot and when driven through the external input it's a meaty experience. Chorus is a nice feature, however on 2 there is an overt warble , maybe a bit too much. For leads and bass it clears the floor, and fits for many different genres and playing styles.

As with any analogue synth it does sound best after warming up for half an hour to a couple of hours . For some real fun, turn the Glide all the way up, and switch to Unison mode; then just as you turn the synth on, just a few chords and riffs will provide instant hilarity and have you saying 'Portamento Gosh!'. Lead lines at such a time sound similar to a Big Room EDM monster slowly being toppled, and who doesn't wanna know what that sounds like?

As has been documented, the Poly mode is not truly polyphonic, and it's a bit dodgy all in all in this department, notes here there and everywhere and I stay away from it altogether.

Generally, the sequencer is a positive extra touch, it's a bit fiddly to get to grips with, but once done it's a fantastic feature.

Behringer's Synth Tool is a must to calibrate the Poly D, some of the default settings will not be to taste for everyone.

As default, the Poly D is set to be the Master Clock of a MIDI chain, and not to receive clock signal from other devices (drum machine/sequencer) via MIDI. However, after plunging it into Synth Tool I was able to change that quickly. I haven't quite worked out how to write sequences using synth tool yet, and although the sequencer could use a little update so one might be able to edit with a bit more intricacy.

Overall, you can't go wrong with this unit.


P.S -- Uli, if you're reading this, please can you make patch sheets/maybe an online thing like 20 Patch (For the MS-20), but for the Poly D? Thx
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
20
2
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
IE
A great sounding instrument but with a few build quality issues
Ioan Eko 19.11.2020
A great sounding instrument with a few quality issues.

Pros:
- The classic MiniMoog sound is all there.
- Solid metal and wood case.
- Nice sounding Juno chorus addition.
- Feels like an actual instrument. The whole structure and the tilting panel make it very accessible to the user.
- Paraphony.
- No patch memory (yes I consider that a feature).

Cons:
- The Oscillator waveform and octave switch caps rotate for quite a few millimeters before the switch actually starts moving beneath that. Feels quite off and unreliable.
- The black keys require a noticeable amount of extra pressure to act the same way the white keys are. Too noticeable when using velocity.
- Velocity response seems to always affect the cutoff frequency in a way that sounds like an extra envelope making playing notes with filter resonance impossible. I managed to deactivate through the app but was still there when played from a daw and had to bring velocity response to 0.
- The power button on the front panel is a really bad move and can easily switch the instrument off accidentally.
- Absence of a 440Hz tone switch for tunning. Thankfully I have my model d to tune poly d too however it'd be so much better to replace the power switch with the A440 and place the power switch somewhere in the back panel.
- The overdrive circuit feels rather useless as it doesn't suit the rest of the instrument sound.
- All in all, it feels like Behringer has little idea about how to design a functional front panel layout from an actual musician's perspective.

Overall I would recommend this to any musician looking for a classic analog instrument feel. I'm quite troubled by the build quality though. It makes it feel quite unreliable. I'm quite uncertain about whether I should return my copy or just relax and enjoy using it.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
24
14
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie