Do treści strony

12-głosowy syntezator analogowy

  • Klasycznie zbudowany syntezator polifoniczny z 12 prawdziwymi analogowymi głosami dla autentycznego, pełnego brzmienia
  • 49 półważonych, pełnowymiarowych klawiszy dynamicznych i aftertouch
  • 2 analogowe oscylatory na głos z synchronizacją oscylatorów oraz generatorem szumu
  • OSC1 oferuje falę piłokształtną, pulsacyjną i prostokątną z modulacją szerokości impulsu
  • OSC2 posiada falę pulsacyjną i prostokątną z modulacją Tone
  • Rozbudowane tryby unisono i polifonii z detuningiem, panoramą i dryfem wysokości dźwięku do 12 głosów na nutę
  • Elastyczne polifoniczne portamento z trybami wykładniczego glissanda
  • Analogowy filtr dolnoprzepustowy z wybieranym nachyleniem 12 lub 24 dB/okt. i regulowanym rezonansem
  • Globalny filtr górnoprzepustowy z nachyleniem 6 dB/okt. i przełącznikiem Bass-Boost
  • Każdy głos z 3 obwiedniami ADSR do sterowania filtrem, głośnością oraz dowolną modulacją
  • Płynnie zmieniana charakterystyka obwiedni od wykładniczej poprzez liniową do odwrotnie-wykładniczej w zależności od pozycji suwaka
  • 2 LFO z 7 kształtami fal i obszernymi opcjami wyzwalania na każdy głos
  • Elastyczna 8-krotna matryca modulacji z 19 źródłami i ponad 130 celami, w tym parametrami efektów
  • Sekwencer 32-krokowy z regulowanym czasem narastania i synchronizacją MIDI
  • Zaawansowany arpeggiator z funkcją Tap-Tempo i konfigurowalnymi patternami użytkownika
  • Pamięć akordów i wielokrotnych akordów umożliwia monofoniczną grę z polifonicznym rezultatem
  • 4 jednocześnie działające procesory efektów od TC Electronic i Klark Teknik z ponad 30 algorytmami, w tym pogłos, delay, chorus, flanger, phaser, multiband distortion i wiele więcej
  • 26 suwaków i łatwo przypisywalnych przycisków zapewnia bezpośredni dostęp w czasie rzeczywistym do wszystkich kluczowych parametrów
  • Wyświetlacz LC z enkoderami, przyciskami nawigacyjnymi i pokrętłem danych umożliwia szybką edycję menu i wybór brzmień
  • 1024 miejsca pamięci na własne brzmienia z funkcją porównania i dopasowania do szybkiego ustawienia wszystkich analogowych kontrolerów na zapisany dźwięk
  • Pełna zdalna kontrola za pomocą iPada, komputera PC lub Mac oraz wybrane urządzenia Android poprzez USB, MIDI lub wbudowane WiFi dla rozszerzonej regulacji parametrów
  • Rozbudowana implementacja MIDI, w tym NRPN i sterowanie CC wszystkimi parametrami a także Bulk-Load/Save
  • Wejście pedału CV wtyczka jack 6,3 mm TRS umożliwia połączenie z systemami modularnymi
  • Złącze na pedał sustain wtyczka jack 6,3 mm
  • Wyjścia serwo-symetryczne wtyczka jack 6,3 mm TRS
  • Wyjście słuchawkowe stereo wtyczka jack stereo 6,3 mm
  • Złącza MIDI In/Out/Thru przez 5-pinowe gniazda DIN
  • Złącze USB 2.0 typu B Class Compliant
  • Wymiary: 822 x 257 x 103 mm
  • Waga: 9,04 kg
  • Produkt dostępny od Sierpień 2025
  • Numer artykułu 614899
  • Jednostka sprzedaży 1 szt.
  • Number Of Keys 49
  • Touch-Sensitive Yes
  • Aftertouch Yes
  • Split Zones No
  • Modulation Wheel Yes
  • Number of simultaneous Voices 12
  • Sound Engine Analogue
  • MIDI interface 1x In, 1x Out, 1x Thru
  • Storage Medium Internal
  • USB-port Yes
  • Effects Multieffect processor
  • Arpeggiator Yes
  • Number of Analog Outputs 2
  • Digital Output No
  • Display Yes
  • Pedal Connections 1x Pedal, 1x Sustain
  • Dimensions 822 x 257 x 103 mm
  • Weight 9,0 kg
3 055 zł
Ceny z podatkiem VAT
Dostępny w magazynie
1

1 Oceny klientów

1 / 5

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

1 Opinia

google translate de
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
M
Behringer baut Synthesizer, aber er liebt sie nicht!
MickMack70 16.08.2025
Fast 5 Monate habe ich auf den DeepMind 12X gewartet und vorgestern kam, wie immer zuverlässig, das Paket von Thomann.
Die erste Ernüchterung war die Beilage, nämlich Keine...außer dem Kaltgerätestecker, war da nichts, keine Bedienungsanleitung, auch kein Quick-Manual, kein USB-Kabel...Nichts!
Ich glaube wenigsten ein Beiblatt, mit der Geschichte des Roland Juno und der Innovation und Motivation von Behringer, diesen zu huldigen, hätte das Ganze sympathisch gemacht...aber egal.
Nach dem Verbinden und Einschalten darf ich folgendes berichten:
- Display schief eingebaut
- Lüfter lauter als meine Dunstabzugshaube (ja ....kann man einstellen, aber was macht das mit dem Synth auf Dauer?)
- Klaviatur labberig ohne viel Widerstand
- Klaviatur Spaltmaß so mies, das sich sogar zwei Tasten berührten
- Fader haben seitliches Spiel und keinen Schutz via Filz oder Bürste gegen Staub, alles kann ungehindert eindringen (MS-5 und der 2600 haben es doch auch!?)
- SynhTribe Software erkennt den DM12X nicht, keine Möglichkeit Upzudaten oder etwas einzustellen
Um es kurz zu machen, nach 10 Jahren liefert Behringer 1:1 den selben Synthesizer mit den selben Macken aus, nimmt aber für ein paar Farbtupfer, ca. 170,-€ mehr, als für die "normale" Version!
Ich habe die erste Version, damals bei der Musik Produktiv Messe, getestet und für den Preis als ok bewertet, war aber nicht überzeugt.
Und heute...es wurde nichts verbessert, es gab keine neuen Feature und wenn es nur der berühmte Chorus auf dem Panel gewesen wäre!...wozu eigentlich dann die lange Wartezeit, das ist mir ein Rätsel...für die farbigen Balken!?
Ich bin zutiefst enttäuscht von diesem Produkt, und ich habe insgesamt 6 Behringer Synthesizer und andere Peripherie von denen hier.
Ich habe oft Behringer verteidigt, insbesondere was die Synthesizer-Kopien betraf, doch hier fehlen mir die Argumente.
12 Stimmen hin oder her, da es schon seit 10 Jahren einen Deepmind gibt, passt hier das Preis/Leistungsverhältnis überhaupt nicht mehr und die Qualität nach 10 Jahren Erfahrung und Kritik, ist einfach unterirdisch...sorry!
Mit dem 2-XM, der zwar funktionell, aber lieblos produziert wurde (das Teil lebt vom Sound, der in Nuancen justiert wird und ihr baut an der Stelle MINI-Potis ein!?), werde ich jetzt erst einmal die Finger von Behringer lassen...so langsam nähert sich ein Verdacht...siehe Überschrift! ;-)

Sehr geehrte Firma Behringer, nehmen sie bitte dieses Produkt vom Markt, wenn ihr Ruf nicht wieder der von früher werden soll...ganz im Ernst!
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
123
22
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie