Do treści strony

Półmodularny syntezator perkusyjny

  • Analogowa ścieżka sygnału
  • 2 oscylatory (impulsowy, trójkątny), synchronizacja, FM, generator szumu (biały, różowy), filtr 24 dB (przełączany między dolnoprzepustowym i górnoprzepustowym) oraz VCA
  • Podwójny sekwencer krokowy z 8 krokami - do 10 000 BPM
  • Opcja Polychain dla maksymalnie 16 głosów
  • Patch-Matrix z 15 wejściami i 10 wyjściami
  • 44 kontrolery do sterowania wszystkimi ważnymi parametrami w czasie rzeczywistym
  • Konstrukcja: desktop
  • Wymiary (sz. x wy. x gł.): 321 x 164 x 45 mm
  • Waga: 1,4 kg

Łącza:

  • Wyjście liniowe / słuchawkowe kombi: wtyczka minijack 3,5 mm
  • MIDI In / Out / Thru
  • USB
  • Wejście na zasilacz zewnętrzny 12 V
  • Produkt dostępny od Maj 2023
  • Numer artykułu 530337
  • Jednostka sprzedaży 1 szt.
  • Design Desktop
  • Polyphony 1
  • Sound Generation Analogue
  • MIDI interface 1x In, 1x Out, 1x Thru
  • Storage Medium None
  • USB-port Yes
  • Effects No
  • Arpeggiator No
  • Number of Analog Outputs 1
  • Digital Output No
  • Display No
  • Optional Expansions None
  • Special Features N/A
599 zł
Ceny z podatkiem VAT
Dostępny za 4-5 tygodnie
1

193 Oceny klientów

4.7 / 5

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

126 Opinie

P
Zwycięzca w relacji jakość/cena
Piked 28.07.2023
Sprzęt solidny, dobrze wykonany z wieloma ukrytymi opcjami, które odkryjesz w instrukcji. Kontynuacja serii zapoczątkowanej przez Crave'a spełnia swoje zadania znakomicie. Wyjmujesz z kartonu i grasz: prosty, porządnie zrobiony i tani.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

PK
Behringer EDGE – The Rhythm of Creative Freedom
Piotr Kowalczyk 12.10.2025
As a passionate musician always searching for new textures and sonic depth, the Behringer EDGE has completely changed the way I approach rhythm and sound design. From the first moment I connected it, I knew this was not just a drum synth — it’s a living, breathing source of inspiration.
The EDGE combines a fully analog sound engine with semi-modular flexibility, allowing me to sculpt everything from deep, hypnotic bass pulses to complex percussive layers that evolve over time.
Its dual oscillators, rich filter section, and extensive patching options give me endless room for experimentation. Whether I’m building rhythmic sequences for electronic tracks or ambient soundscapes full of motion and warmth, the EDGE responds beautifully to every tweak and modulation.
The tactile control knobs make sound-shaping intuitive and expressive — I can literally feel the sound taking form under my fingertips. The solid build quality and compact design make it perfect both for studio work and live improvisation.
The Behringer EDGE has quickly become the heart of my creative setup. It’s not just a drum synth — it’s a dynamic instrument that inspires spontaneity and exploration.
I use it every day, and I’m genuinely impressed with its power, versatility, and musical soul.
To make sure it never feels lonely, I’ve just ordered its brother — the Behringer Crave. I’m sure they’ll complement each other perfectly and create an incredible analog duo full of life and energy!
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

V
Stunning and practical
VKey 10.10.2024
Very easy to learn, good, fast and fat on sound. Compact, but user friendly. Recommend.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
s
It's a blast
synthetic_girl 07.03.2024
Having spent about two months with it and countless hours of acid and noise techno jamming, this synth is an absolute blast for live performances, including some live patching, transitioning from one soundscape to another and altering the sequence on the fly, for long uninterrupted jams.

The build quality is really well for the price (I expected it to be lower tbh), very nice knobs with enough resistance to not bump some of the very sensitive controls by accident.
There's a few things that are missing imo (they are missing on the original as well) like a reset signal input for the sequencer (and MIDI reset), an LFO (for using a square wave to ratchet the envelopes for example) and maybe a CV mixer/attenuator like the Crave has one but one may say it's those limitations that make it what it is.

Combined with a delay and chorus effect and some live EQ tweaking, one can create truely massive bass lines and hard crunchy noise techno beats and the VCOs go deep enough really get into the meat. Using a 2nd Sequencer to control VCO1 independently from the internal sequencer let's you layer some melodic modulation on top of a punchy percussion sequence, making this even more interesting.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
7
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie