Do treści strony
seventy years logo
Thomann świętuje rocznicę! Dziękujemy za współpracę! Odkryj nasze oferty rocznicowe już teraz. Do ofert

Moog Labyrinth

12

Podwójny generatywny syntezator analogowy

  • Podwójna ścieżka sygnału z oscylatorem głównym (sinusoidalnym) i oscylatorem modulującym (trójkątnym), z których każdy może być modulowany za pomocą sekwencera i obwiedni
  • Modulacja krzyżowa, Modulacja pierścieniowa oraz generator szumóiw z regulacją barwy dźwięku
  • Wavefolder i filtr rezonansowy (dolnoprzepustowy / górnoprzepustowy z możliwością wygaszania), każdy modulowany za pomocą sekwencera i obwiedni oraz ze wspólnym crossfaderem
  • 2 sekwencery regeneracyjne z 8 krokami, oparte na rejestrach przesuwnych
  • Specjalne funkcje sekwencera, takie jak wybierana skala tonów, zamrożenie bufora, regulowana długość, przesunięcie bitowe i przerzucanie bitów
  • Przyciski uruchamiania / zatrzymywania i wyzwalania, kontrola tempa i dwie regulowane obwiednie narastania
  • Patchbay z 32 gniazdami dla sygnałów CV i audio do podłączenia do innych syntezatorów lub systemów modularnych (jack 3,5 mm)
  • Wyjście liniowe / słuchawkowe: 6,3 mm
  • Wymiary: (sz. x wy. x gł.): 326 x 107 x 143 mm
  • Waga: 1,5 kg
  • Dane techniczne Eurorack: szerokość: 60 HP, głębokość: 38 mm
  • W tym zasilacz (12 V DC, 2,0 A), 5 kabli krosowych, wstępnie ustawione nakładki i skrócona instrukcja obsługi
Produkt dostępny od Lipiec 2024
Numer artykułu 592223
Jednostka sprzedaży 1 szt.
Design Desktop
Polyphony 1
Sound Generation Analogue
MIDI interface 1x In
Storage Medium None
USB-port No
Effects No
Arpeggiator No
Number of Analog Outputs 2
Digital Output No
Display No
Optional Expansions N/A
Special Features Semi-modular
Pokaż więcej
Dostępny B-Stock od 2 555 zł
2 777 zł
darmowa wysyłka, zawiera podatek VAT.
Dostępny w magazynie
Dostępny w magazynie

Produkt jest dostępny w magazynie.

Informacje dotyczące wysyłki
Wysyłka spodziewana do dnia Środa, 13.11.
1

12 Oceny klientów

4.4 / 5

Aby wystawić opinię, należy się zalogować.

Informacja: Aby opinie na temat sprzętu umieszczane na naszej stronie pochodziły jedynie od osób mających styczność z danym artykułem, umożliwiamy wystawianie ocen jedynie naszym klientom.

Opinie można wystawiać po zalogowaniu się w centrum klienta, używając opcji "wystaw opinię".

obsługa

właściwości

dźwięk

wykończenie

7 Opinie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
a
Labyrinth!
almacino 13.09.2024
Labyrinth came just perfect to complete my Moog sound studio, together with the other 4 modules and completed a 5-tier Moog rack. All I can say is that it brought the ‘salt and pepper’ and expanded the vast range of possibilities. Already became my favorite module and the main studio horse in terms of sequencing. It’s also easy and fun to use it. Moog top quality, you won’t regret buying it.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
3
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate gb
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
I
Great inspiration!
ImKeller 23.10.2024
I don't know what Moog was thinking by developing that instrument! I thought when the takeover happened with InMusic, they fired all Moog engineers, but perhaps this project was in work before that? Labyrinth is like building the sandcastle on the beach... very exciting in progress and on the end You wach the waves wash it away! So You can start from beginning again! I love it!
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
0
0
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate de
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
V
East- meets Westcoast
Vegbutch 30.07.2024
Das ist jetzt mein 4. Modul aus dieser Desktop- Serie von Moog. Ich konnte nicht widerstehen mir das Gerät zu leisten, obwohl ich erst kürzlich den Spectravox erworben hatte, das auch erst kurz vorher erschienen ist ( was habe ich mich geärgert schon wieder viel Geld für ein neues, interessantes Mooggerät auszugeben ;-))
Moog wendet sich jetzt der Westcoast Klangsynthese im Buchla- Stil zu, was m.E. die moog’sche Klangvielfalt sinnvoll erweitert. Das Labyrinth ist eine Art rhythmischer Klangerzeuger mit 2 x 8 Step Sequenzern die auch in Reihe geschaltet werden können und damit 16 Steps ergeben. Es gibt einen Zufallsgenerator für die jeweiligen Sequenzen, welche je nach Grad der Einstellungen über den Corrupt Regler regulieren in wie weit sich die Patterns verändern b.z.w. alterieren und zu bestimmen wie weit sie sich von den Grundeinstellungen entfernen. Gefällt die resultierende Sequenz, kann der Rhythmus eingefroren werden. Das ist eines der wesentlichen Grundfunktionen dieser etwas anderen Rhythmusmaschiene. Zudem sind auch Polyrhythmen möglich und man kann es mit zahlreichen Patchbuchsen gut in ein modulares/semimodulares System einbinden, zudem gibt es eine Midi- Schnittstelle über eine 3,5 inch Buchse. Das Gerät kann aber auch im Stand alone Modus gut benutzt werden.
Die Sounds der zwei Oszillatoren sind gut und arbeiten mit Frequenzmodulation, was im Gegensatz zu der üblichen moog’schen filternasierten subtraktiven Klangsynthese, eine interessante Neuerung ist und neue Klangräume eröffnet.
Die Verarbeitung, ist wie bei Moog üblich sehr gut, nur die kleinen Regler kann man kritisieren, und ich Leiste mir dafür die leider sehr teuren Erweiterungs-Aufsätze von Moog, welche die Handhabung jedoch deutlich verbessern.
Die Palette der ungewöhnlichen Rhytmusmaschien von Moog wird neben dem DFAM und dem Subharmonicum mit dem Labyrinth weiter ausgebaut, und man solle eine gewisse Experimentierfreude haben um sich auf diese Geräte und insbesondere auf das Labyrinth einzulassen.
Wer Spaß am experimentieren hat, dem empfehle ich das Labyrinth ganz klar, denn ich habe bereits nach wenigen Tagen viel Spaß mit dem Gerät.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
12
2
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

google translate dk
Wystąpił błąd. Proszę spróbować później.
KE
Moog eller Buchla
Klang Eksperiment 23.07.2024
Robert Moog har forladt bygningen. Donald Buchla har sneget sig ind ad bagdøren…
Er Moog Labyrinth en Moog synthesizer?
Den ligner en Moog. Men den lyder ikke som en Moog.

Plus:
Jeg kan ikke se forskel på byggekvaliteten på Labyrinth og Spectravox og mine
Mother-32, DFAM og Subharmonicon fra før InMusic købte Moog.
Labyrinth har fantastisk mange klangmuligheder.
Den er en virkelig god opfindelse. Jeg har ofte opbygget noget der ligner med Eurorack-moduler.

Minus:
De små skaft-potentiometre uden knopper er en plage!
Det er helt slemt at ”Corrupt” og ”Mod → VCO FM AMT” parametrene ikke er et potentiometer med knop.
Ligeledes mener jeg, at det er en kæmpe fejl, at der ikke er CV indgang til CV styring af ”Corrupt” og ”Mod → VCO FM AMT” parametrene.
Jeg ved ikke om man kunne implementere CC-control via MIDI af ”Corrupt” parameteren.
Det ville hjælpe en hel del. Så kunne man anvende en CV til MIDI converter og på den måde få adgang til parameteren.
Jeg ville i det hele taget ønske mig at langt mere i denne fine synthesizer kunne styres vha. CV.
Der er en tendens til at filteret i denne synthesizer (og i Spectravox ) klipper ved høj resonans, når man rammer nogle af de harmoniske frekvenser.
Der opstår også en form for intermodulation imellem VCO’en og MOD-VCO’en i mixer eller filter.
Det må man så leve med – eller udnytte til det bedste i de lyde (musik) man frembringer.

Kort sagt: Hvis man køber denne synthesizer skal man være klar over, at det mere er en Buchla end en Moog man køber. Ellers bliver man skuffet. Men hvis man forstår det og kan leve med de mangler der er nævnt oven for, så får man alle tiders lyd-maskine.
obsługa
właściwości
dźwięk
wykończenie
12
4
Zgłoś nadużycie

Zgłoś nadużycie

Youtube na ten temat